Lite shoppat i Sydkorea

Lite inköp som blev med hem från Sydkorea.
 
Present till syrran samt att hon...
 
 ...fick en av dessa Kopiko. Den andra förpackningen och blåbärskakan fick mamma och pappa.
 
 Denna fick mamma på mors dag.
 
 Dagen då jag spräckte dagsbudgeten i Myeong-dong.
 
 En förpackning med post-its till Connor (Stray Kids) och en till mig (Ji Chang-wook) <3
 
 Så söt! Liten hanbok.
 
 Fin öppnare!
 
 Efter att vi använt en sådan köttsax när vi åt på BBQ så var jag tvungen att ha en. Så otroligt vass och bra kvalité, trots att den var jättebillig på Daiso.
 
 Det blev en del strumpor...hehe... Eftersom jag var "tvungen" att ha en av varje BTS-medlem så följde en del fler med för att nå upp till mängdrabatten.
 
 Några toppar köptes i Hongdae. Fanns mycket fint där!
 
 Jag är en sådan person som sparar på biljetter och liknande också. Här är ziplinen till Nami Island, tågbiljett, expresståg till Incheon (två stycken) och inträde till Gyeongbokgung palace (som ju var gratis för mig som var klädd i hanbok).
 
 Tmoney-card. Jättelätt att betala med och lätt att fylla på. Fanns sådana maskiner på de flesta tunnelbanestationer.

Kommentera här: