Veterantraktorrally och loppis

Den 11 juni var det dags för veterantraktorrally och loppis på Larstomta i Gunnarskog igen! Så härligt med evenemang igen. Det var samtidigt som en hel del annat i kommunen, men antal deltagare i traktorrallyt tangerade rekordet. Det var lite blåsigt, men vädret höll så det blev en fin dag. Jag sålde merchandise från Gunnarskogs Bygdelag på plats och det blev även en del information om vandringsleder och evenemang på gång i bygden. Underbart! Jag tycker extra mycket om när jag får användning för min utbildning inom turism på mitt jobb.
 
Pappa var med i rallyt för första gången då hans traktor "fyllde" 40 år i år. Kärran var till låns.
 
Någon som hade backup med sig? 
 
Detta är allt en cooling!
 
 På väg in mot mål.
 
 Start och mål på Larstomta och rundan går runt sjön Gunnern.

Kommentera här: