Årets julklappar 2021

Undrar om jag "skött mig" extra bra i år, för jag tycker jag fick så många julklappar! Vi firade vintersolståndet (det är min julafton det) och utbytte en varsin klapp, bara vi i lilla familjen, och sedan var vi till mina föräldrar på julafton. Tycker det är kul att mitt barn får ta del av flera olika traditioner i vår familj. Då ser han att det inte är så "strikt" som det lätt kan bli med traditioner. Man "ska" ha det och man "ska" göra det osv. Man väljer själv är mitt motto. Vi hade det mysigt och trevligt på båda tillfällen.
 
Djuren får julklappar förstås. Yatzy är den mest nyfikna. Säkert på grund av kattmynta i både klösbräda och leksaker...hehe...
 
 Min julklapp till mig själv. Trycket är gjort efter ett foto som jag tog i år när jag var i Tuddal, Norge. Det mönstret är klassiskt på stenar i den trakten. Så nu har jag Tuddal i hemmet också <3
 
 Fina blommor!
 
 Mina klappar på vintersolståndet. Mysbyxor och vandringsstrumpor. Perfekt!
 
Julklappar <3 Bok, tvålar, filt, spel, tv-spel, rengöringskit till kamera, ansiktsmasker, smink, presentkort Cristakliniken, servetter, ljus, tofflor, termometer, duk, vandringsstrumpor, Lego...
 
 ...och en julmatta.

Kommentera här: