Grejer från Scifiworld!

Det blev en del shoppat på mässan i helgen. Det var rena nördparadiset!
 
Kyle Reese fick jag av Robin. Det var en härlig känsla att hitta den på mässan! Jag har haft koll på nätet och den har bara funnits som import med svindyr frakt. Uppföljaren till Vågen fanns också - Jordbävningen. Ett par Yoshi-örhängen och några stryk-på-lappar.
 
 När jag tog bort prislappen på denna så blev jag alldeles rörd. Under den satt nämligen Kyles foto av Sarah Connor <3 Den detaljen gjorde figuren 100 gånger bättre och den var redan väldigt bra!
 
 Överraskningsboxen med The Terminator var, enligt mig, inte värt priset riktigt. Men kul att ha testat.
 
 Connor fick en BB-8 i choklad.
 
 Chokladen införskaffades hos Lady Marions.
 
 Dagen innan mässan köpte jag denna på Science Fiction Bokhandeln.

Kommentera här: