Skara Sommarland dag 2

Dag 2 började med regn så vi slappade i stugan tills det lugnade sig. Resten av dagen var det uppehåll, men inte nåt vidare varmt alls. Fördelen med det var att vi kunde åka precis vad vi ville på sommarland. Inga köer! Jag passade på att åka Snakepit-kanorna många gånger och värmde mig i den varmaste poolen mellan varven. Jag testade alla pooler så jag fann den varmaste. Det var faktiskt inte barnpoolen, vilket man kunde tro. Efter att vi var nöjda med sommarland så värmde vi upp oss i vår stuga innan vi tog en runda minigolf till. Då kom solen fram, lagom till kvällen.
 
Lustiga fåglar höll till vid stora skeppet.
 
 
 
Det var inte så många som badade och många av de som badade hyrde våtdräkt.
 
 Vågpoolen.
 
 Big Drop (orange) försvann bara rakt ner i ett hål. Och där uppe fick de ställa sig i en "bur" och så drog en person i en spak som öppnade luckan så man åkte iväg. Inte för mig alltså...haha...
 
 
 
Karparna var roliga!

Kommentera här: