Halloween 2018

Årets utklädnad blev Minecraft enligt Connors önskan. Jag hade alltså en stor kartong på mitt huvud som inte höll sig på plats så ögonhålen var lite här och där...hahaha... Men så roligt vi hade! Connor fick en hel del godis, så det räcker nog flera lördagar framöver. Rätt många lördagar skulle jag tro faktiskt. Som vanligt så delade vi ut påsar till de vi gick till. Tack till er som vi gick till och tack till alla som kom förbi vår dörr! I år var det 14 barn som kom. Så många har det inte varit på flera år. Och detta trots porttelefon. Härligt!
 
Jag var Alex och Connor var en Creeper.
 
 Spindelnät med lampor på ytterdörren. Från Toys'r'us.
 
 Lite blandat pynt.
 
 Årets pumpa. Design: Connor.
 
 Hinken räckte inte till...haha...
 
 Av Robin och mig fick Connor inte så mycket godis (vi vet att han brukar få mycket på sin runda), men han fick en speciell bok.

Kommentarer:

1 Lisa Karlberg:

Så coola dräkter!! Och var snällt att ni gav godis till de ni gick till. Vi tog bara emot. Hahahaha

Kommentera här: