Marvel Avengers S.T.A.T.I.O.N. i Norrköping 2018

Ifjol var vi på Titanic-utställningen i Örebro, vilket var helt fantastiskt! I år blev det en utställning till. Marvel i Norrköping den 25 augusti. Det var kul! Det fanns en del att titta på och man fick ta sin tid. Det var med en del barn som, i mitt tycke, var för små. De verkade inte intresserade av det som hände och det som fanns att titta på. En åldersgräns på 6-7 år hade nog varit bra.
 
Förutom sakerna att titta på så fanns det en del info om karaktärerna som fanns representerade på utställningen. Det fanns även en del interaktiva saker som till exempel ett styrketest. Jag fick inte så hög poäng där, men högre än Red Skull i alla fall! Hehe... Robin kom lite högre, men jag minns inte vilken karaktär det var som han var närmast. Vi avslutade dagen med "superbuffé" på Mirum Galleria. Eller avslutade...vi åkte ju hem också förstås. Det var en rolig dagstur, men att köra på sådär satte sina spår förstås och jag mådde dåligt flera dagar efteråt. Men så är det. Bilderna är sisådär. Tog med min mobil som blivit sämre och det var mörkt.
 
Min favorit.
 
 På vägen till utställningen träffade vi två harar. Lite oväntat.
 
Captain Americas motorcykel.
 
 Black Panther.
 
 Hulkens hand.
 
 
Black Widow.
 
 Connor gillade den stora Hulkbuster...
 
 ...och försökte sno Mjölnir...hehe...
 
 
 
På Mirum Galleria fanns reklam för utställningen.
 
 Man hade verkligen gjort i ordning denna rastplats fint sedan sist jag var där. Ligger strax utanför Karlskoga.
 

Kommentera här: