Shoppade roliga saker i Karlstad

Härligt när två second hand-butiker var öppna i lördags så jag kunde passa på att titta runt. Förutom Gengåvan och Myrorna så blev det även TGR och Åhléns på fredagen och IKEA och ICA Maxi på lördagen. Och jo... det blir mest handlat till Connor. Är oftast det jag tycker är roligast.
 
Köpte med godis till Connor från biografen. Man fick ta ett rör och fylla det själv med de färger man ville och jag tycker sådant är kul även om jag inte äter godis själv. Smakerna är (nedifrån) tuggummi, äpple, jordgubb och citron.
 
 Fanns inga sådana här skor på vuxenavdelningarna på flera olika butiker, men på ICA Maxi så gick barnskorna upp till storlek 37. Chansade på att prova dem och de passade perfekt! 129 kronor för ett par skor tycker jag var extremt rimligt!
 
 Smågrejer som fanns i en påse på second hand Myrorna (förutom Yoshi och PEZ-figuren som var för sig själva på Gengåvan). Var mest ute efter Mario då Connor samlar, men så ville han behålla allt i påsen.
 
 En t-shirt med Långben och ett badlakan med Pikachu från Myrorna.
 
Åhléns hade rea på Pokemonkort, vilket blev riktigt populärt hos Connor.
 
 Sådana här sandwichboxar är enkla att ha med sig när man reser och nu kan jag göra min egen smörgås istället för att köpa. Det blir invigt på nästa tågresa! Från TGR.
 
 En liten trasmatta till Connors rum för 25 kronor på Gengåvan.
 
 Äntligen hittade jag en tunn jacka till Connor (älskar mönstret och Connor gillade det också som tur var) och ett par härliga shorts. Från Åhléns. Shortsen var på rea för 40 kronor.
 
 Ljusslinga på balkongen från IKEA.
 
 Så här mysigt lyser slingan i mörkret.

Kommentera här: