Gûnnerskemârten avklarad för i år

Ja, själva mârtensdagen alltså. Det kvarstår en del arbete för mig med bokföring och sammanställning av mârtensdagens resultat för Mârtens-Alliansen Gunnarskog inför mötet i mitten av juni. Men största delen av allt är gjort. Vädret var verkligen inte på topp. Det hade kunnat vara värre, men en del stannade nog hemma när de såg det konstanta regnandet. Stort tack till er som var på mârten trots väder! Extra stort tack till alla volontärer! Utan er skulle mârten inte finnas. Jag jobbade i sekretariatet, men hade paus så Connor, Robin och jag kunde gå ett varv. Connor vann muffins från Röda Korset Gunnarskog och blev superglad. Elbilar och en stor godisklubba var också saker han blev glad över.
 
På väg ner i den stora vattenpölen. Där gillade han att köra.
 
 Det såg kul ut så jag hade gärna testat jag också.
 
 Blev lite handlat för mig i alla fall. Författaren av boken satt på mârten och signerade.

Kommentera här: