Roligt på second hand och "vanlig" affär

I förrgår var vi i Karlstad på utställningar på Värmlands Museum och efteråt blev det en sväng inom Gengåvan. Där brukar jag alltid hitta roliga grejer! Sedan fyllde jag på Connors nästkommande storlek i kläder. Bäst att passa på när det fanns sådana tryck som han är så glad i.
 
Från muséet fick Connor en Fridge Rover.
 
 Dessa jättesmå figurer kanske kan skänka mig lite tur. En söt vargunge som ylar för första gången och en drake. Fint gjorda och detaljerade trots att de är så små.
 
 Fynd! En stor talande Buzz Lightyear. Ställde Connors Lego-figur bredvid så ni ser storleksskillnaden. Behövde bara byta batterier så var den som ny. (Gengåvan)
 
Robin fick en träningstop av mig och så hittade jag ett linne till mig själv. (Gengåvan)
 
 Nu är min serie om Grottbjörnens folk komplett + att jag hittade en till intressant bok. En kavel, PEZ-figurer och några småfigurer till Connor. (Gengåvan)
 
 Gummistövlar i Connors nästa storlek. (ICA Maxi)
 
 Väst, tröja med Marvel-tryck, tröja med My Little Pony-tryck och två tunnare tröjor med Avengers samt Captain America-tryck (2-pack) i Connors kommande storlek. Han gillade verkligen trycken! (H&M)

Kommentera här: