En glad Halloween blev det!

Connor och jag klädde ut oss och gick runt till lite vänner. Jag skulle egentligen vara Raphael och Connor skulle vara Mikey, men så tyckte han Raphael såg roligare ut så jag fick lämna över min favorit och vara Mikey istället. Tack till Lina med familj, Mirja med familj och syrran för att vi fick komma och "busa"!
 
Syrran blev med hemåt efteråt för lite fika här. På vägen hem somnade Connor i kärran, men när han upptäckte att mormor och morfar var på plats hemma hos oss blev det fart igen. Han kallade sin moster Marie för sin kompis också. Så gulligt!
 
P.S. Varning för bild 2 nedan om du är jättekänslig! Fingerskada.
 
Busis! Connor fick designa pumpan och jag började skära och sedan fick Robin ta vid då jag skar mig i en finger (typiskt mig).
 
Använde en vass kockkniv vilket gjorde att skadan åtminstone blev "fin" och kommer läka bra. Nageln gick rakt av och sitter ihop uppefter med en liten kant och så skar jag en bit ut också. Tyckte mest jag "smällde" till fingern när kniven slant, men men...
 
Skylten överst har vi haft i många år nu. Det blev lite ballonger dagen till ära också.
 
Det blev enkla kostymer i år. Connor som Raphael och jag som Mikey.
 
 När vi kommit hem hällde Connor ut allt godis och började sortera det.

Kommentarer:

1 Sofia Wigen:

SV: Tack för tipsen, ska kolla trailers!

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vad ni har firat idag ser riktigt mysigt ut.

3 Karro & King :):

Hehe fina ni är :)

4 Helena:

Kul idé att vara två av turtles! :)

Kommentera här: