Tjejkväll på stan

Det har varit otroligt vackert och soligt många kvällar på raken. Idag? Snö, snö och SNÖ. Blöt snö dessutom. Det tog bort lite av nöjet med att gå på tjejkväll. Denna gång gick jag själv. Connor stannade hemma för hans mormor och morfar var här. Jag köpte bara grejer till Connor. Skulle behöva lite nya trosor och hittade snygga på Lindex, sådana där ta 3 betala för 2. Men så kollade jag kön och NO WAY! Kön sträckte sig från kassorna till bh-avdelningen som ligger nästan längst in i affären (är bara en del av barnavdelningen innanför). Så då blev det bara grejer till Connor som sagt.

Utanför Gallerix köade jättemånga barn. Idol-Jay satt visst och signerade där inne. Goodiebags delades ut utanför Lindex till alla tjejer. Jag kom dit cirka 5 minuter efter att de började ge ut påsarna och de var redan slut. Det var rätt så mycket folk trots vädret alltså.

Ryggsäck till Connor. Fick dra lott med möjlighet till 10, 15 eller 20 % rabatt. Jag fick 15.


Hörselskydd till Connor. Blir aktuellt eftersom vi ska på bowling nästa vecka.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Cool väska!

Jag avskyr köer men dom spar mig pengar då jag ofta struntar i att handla pga för långa köer!

2 Petra:

Connor blir nog glad för sakerna :)



Synd att du inte fick tag på nån goodiebag, jag som blev så nyfiken vad det var i dem! :D

Ha en bra dag!

3 Maol:

Vilken söt väska ^_^

Kommentera här: