Ett urval från 2009


Januari. Freddie Mercury - tidernas bästa rocksångare.


Februari. Oscargala-natt hos syrran.


Mars. Vintage-mässa i Stockholm med syrran.


April. Vi fick upp nät och hyllor på balkongen så att katterna kan vara ute.


Maj. Jag var på Dramaten i Stockholm och såg Ana Laguna och Michail Baryshnikov (!!) dansa.


Juni. Jag, Thea, syrran och Hugo var på Metaltown i Göteborg.


Juli. Jag och syrran var på valsafari vid Andenes, Norge.


Augusti. Jag, Robin och mina föräldrar var till Gotland.


September. Jag och Robin förlovade oss vid Eilean Donan Castle, Skottland.


Oktober. Halloween!


November. Jag och syrran gjorde första passet som helgpassare på Djurskyddets djurhem.


December. Äntligen en vit jul!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer:

1 Anonym:

Nej ska man ut i minusgrader måste man ju föna det lite annars går det ju av :c

2 Linda:

Härlig sammanfattning;)

Ja första gången jag gör desserten, inte så svår så det blir svårt att misslyckas..men den verkar grymt god;)

3 Wikki Bloggkatten:

Gott Nytt År, kära kattkompisar!

NosPuss och TassKram Wikki och Nova

4 Elin - Design&Makeup:

sv: hah nej precis vad jag sa till min sambo också, vi dricker fanta ikväll och sa att vi fick låtsas att det är vin (om det nu finns något orange vin? heh) så vi kunde få lite extra vuxenpoäng ^^

5 helena:

Sitter och jobbar hela nyårsaftonen. Tur att jag hittade din braiga blogg som jag har fördrivit tiden liten med. Gott nytt år :)

6 Ally:

haha åh så söt katt!

7 Alexandra:

smarta hyllor för katterna på balkongen =)

8 Helena:

Kul att få se en sammanfattning av ditt år 2009! :) Ser fram emot att följa dig under 2010 också.

Kommentera här: