Dagens fynd och pyssel

En av mina favoritbutiker i Arvika ska läggas ner och istället ska bowlinghallen flytta till de lokalerna. Visst ska det bli fint med nya lokaler till bowlingen. Just nu är den i en källare och där blir rejält varmt så lite luft är aldrig fel. Men tycker det är så tråkigt att butiken försvinner. De har haft lite allt möjligt plock och man har kunnat hitta fina saker där både till sig själv och andra. Idag var jag dit och handlade upp en del i alla fall. 40% slutrea nu. Här är bild på favoritsaken jag köpte idag.


Fotogenlampa med lila fot (fast den ser mer blå ut på bilden).

Senare på kvällen införskaffade jag lerkruka och fat som jag målade ute i solen. Det var helt fantastiskt väder idag! Hade lite lila glitter på kanterna också. Det är tänkt som askfat. Röker inte själv, men ibland får man besök som gör det och då är det roligare att ha något som är både praktiskt OCH snyggt.


Krukan och fatet ser vitare ut än vad de är. Använde grov pensel så att dragen ska synas, men på bild ville det inte.

Kommentarer:

1 Anonym:

haft en bra dag? :)

2 Anonym:

ja håller med :)

3 Anonym:

vill bara önska en bra 1:MAJ

4 Nathalie:

Tack :) Ne det är aldrig roligt med avlivning :( tycker bara att ordet låter så hemskt :/ Samtidigt så mår hon bara sämmre så jag vill bara att dagarna ska gå så att vi får åka till veterinären snart! Exakt, man kan aldrig tvinga på någon. Och om jag ger mina barn vegetarisk kost så är det ju detsamma som att jag var tvungen att äta kött när jag var liten. Man ge rju det man tycker är det enda rätta. Hade man misstänkt att de var farligt hade man ju aldrig velat ge vegetarisk kost. Sen är det upp till alla. Man ska alltid få välja vilket liv man själv vill leva :) Köttätare som vegetarian!

5 Tess:

Svar Nathalie: Håller med! Det vore inget kul heller om alla tänkte exakt likadant :-)

6 Linda:

Ah läckert tjejen!

Jag skall pyssla med våra altaner i veckan var tanken=)

Är lite trötter idag blev sent,men det dracks inget för min del,jag körde men man blir seg ändå..

7 Josie:

Hej hej! Allt bra med dig? :)

8 Linda:

haha ja man brukar få det,paintball är inte fel,ritkgt kul o wakeboard med,men liite kallt i vattnet än kanskeS

Jag har nyss varit ute o sprungit,duktigt,hihi

Brukar du gå på konserter?



Kommentera här: