Familjeresa Norge dag 5-6: Tuddal, Bø sommarland, Mjøndalen & Oslo

Nästkommande dag vaknade vi upp i husvagnen igen. Denna dag var ägnad åt Bø sommarland där det blev mycket bad och kanor (särskilt för mig som är väldigt glad i vattenrutschbanor, fast inte de allra "värsta" då). Efter det blev det slappande i husvagnen för att åka hemåt nästa dag. Vi stoppade till i Mjøndalen för att jag ville att familjen skulle få hälsa på svanarna som jag var till häromåret. Denna gång hade jag med vetepuffar istället för müsli så jag var mycket populärare bland svanarna då <3 De är så vackra! När jag satt på huk bredvid dem så känns det verkligen hur stora de är. Det blev även ett stopp i Oslo för att besöka butiken Neo Tokyo. Connor tycker om manga, anime och mycket annat från Japan. Jag är förtjust i Korea och där fanns en hylla ägnad det landet. Det var mycket kul att kolla på i den butiken!
 
Inte toppväder, men det gick an. Det fanns en lazy river att värma sig i om det blev lite kyligt.
 
 Denna vattenberg-och-dalbana ser intressant ut, men har inte vågat testa den än. Jag har haft otur i en del vattenrutschbanor så...
 
 Såg så vackra löv med droppar vid husvagnen. Detta var dagen vi skulle åka hem och då sken solen förstås.
 
 
 
<3
 
Kepsen jag köpte på Neo Tokyo. BTS förstås <3

Kommentera här: