Publik på vänskapsmatch Sverige - Brasilien 28 juni

Connor och jag tog en mor och son-resa till Stockholm i slutet av juni och på kvällen åkte vi ut till Friends Arena, Solna. Första gången för Connor på pendeltåg. Inget märkvärdigt tyckte han. Vi hade jättebra platser på rad två mellan mittplan och ena sidan! Connor tyckte ljudet på publiken var för högt då det jublades, ropades ramsor och hejades som bara den. Annars tyckte han det var kul att se sin favorit Lina Hurtig.
 
För min del var det fantastiskt! Stämningen! Det bara vällde ut positivitet från publiken <3 Känslan var otrolig! Första halvlek var lite avvaktande, men andra....!!! Då blev det fart och snygga passningar och mål! Och som vi hoppade, skuttade och jublade när Sverige gjorde mål. Jag blev lite förvånad över mig själv...haha... Det här kan jag absolut tänka mig att uppleva igen <3
 
Uppvärmning Sverige.
 
 Dålig bild, men Molly Sandén var på plats och sjöng den officiella EM-låten "Vi:et i vinsten". Bra jobbat!
 
 Hurtig!
 
 33.218 personer i publiken!
 
 Laget tackar publiken.

Kommentera här: