Ett besök på Tynäs Udde, Hammarö

Jag letade efter ett ställe där jag kunde släppa en Travel Bug som jag hade (Geocaching) och hittade en cache på Tynäs Udde. Det såg ut att ligga fint beläget vid Vänern och vi hade aldrig besökt denna del av Hammarö tidigare, så det blev en tur dit efter att vi lämnat en present till en ny bebis i släkten. Blåsigt som bara den, men vackert! Väldigt vackert! Vägen ut dit var också fin. Fullt med vackra hus! Ett hus stack ut från de andra, trots att många andra var vackra de också. Jag blev riktigt förtjust i det! Kollade upp det när jag kommit hem och där bor visst dansbandssångaren Christer Sjögren. Lustigt sammanträffande!
 
Utsikten man hade var norrut mot Karlstad.
 
 
 
Om ni geocachar så kan ni hitta den här Travel buggen där nu (om den inte blivit flyttad sedan jag kollade loggen senast).

Kommentera här: