Viksholmsfestivalen lever 2021!

Det har varit tyst på holmen sedan 2012, men nu levde den upp igen, 23-24 juli 2021! Det är en underbar plats för en festival! Centralt, men ändå för sig själv. Vacker utsikt över Arvika och fantastisk natur! Jag var dit några svängar både fredag och lördag. Det var bra arrangerat och fin ordning på allt! God stämning och en hel del härlig musik av väldigt skilda slag. Jag lyssnade på allt från opera till snabb, hård och aggressiv metal med growl. Hoppas på fortsättning på festivalen nästa år! Detta gjorde ni bra! Arrangörsföreningen Ställwerket i samarbete med AudioBlix, Studiefrämjandet, Klubb Motvals och Kolonin. Bravo!
 
Bandet Exlo var mycket i min smak! Rock med 80-talsinfluenser. En sångerska/trummis med kraft i rösten och bra samarbete och flow i bandet!
 
 Utsikt över Kyrkviken och Arvika.
 
 Bandet DeathTrap spelade så hårt att ett billarm började tjuta. Här var det hårt, snabbt, argt och growl (så jag får kolla upp texterna då jag inte uppfattade allt). 

Kommentera här: