Alla hjärtans dag 2020

I år blev det andra gången nånsin för mig till restaurangen Häll. Senast var faktiskt också på Alla hjärtans dag, år 2014. Innan vi gick ut för att äta så firade vi lite hemma med minisemlor i olika smaker. Jag testade jordgubb och grädden var jättegod då den var smaksatt. Tyvärr var det mandelmassa i den och det har jag svårt för, men överlag var den god. Connors mormor och morfar kom förbi på fika också och stannade här hos Connor medan Robin och jag var på Häll.
 
Jag fick en härlig bukett med tulpaner och tistlar. Sistnämnda är verkligen underskattade. De är så vackra!
 
 Connor fick ett anatomiskt mjukishjärta...
 
 ...och en Mystery Wand från Harry Potter som visade sig vara Arthur Weasleys.
 
 Robin fick Vänner-Lego av mig. Så häftigt set! Tv-serien Vänner är en av hans stora favoriter.
 
 Min mat på Häll. Oxfilé (svensk), provencalsk potatis med bacon och örter, grönsallad, grillad grönsparris och bearnaisesås. Otroligt gott!

Kommentera här: