Peter Jöback i Dalhalla 1 juli 2019

Connor fick vara hos sin mormor och morfar på landet, så tog Robin och jag en tur uppåt. Vi övernattade i Mora på ett riktigt fint hotell med bra läge, skön säng och god frukost. Orsaken till turen var att vi skulle besöka Dalhalla för första gången i våra liv. Peter Jöback stod på scenen och var fantastiskt bra! Vädret var inte riktigt med oss, men vi hade införskaffat regnponchos så det gick bra. Det regnade inte hela tiden heller. Jag kan rekommendera ett besök till Dalhalla! När vi kom in och såg arenan blev jag såld direkt. Så förtjusande och passande dramatiskt för föreställningar.
 
Fast största dramatiken skedde egentligen före konserten. Jag fick plötsligt blodtrycksfall när vi satt på en restaurang. Hade ätit färdigt när jag började känna mig väldigt konstig. Illamående, yr, huden blev iskall, jag började svettas, händer och fötter domnade bort... När jag lutade mig ner försvann hörseln, men jag hann avvärja svimning i alla fall och efter en stund mådde jag bättre. På kvällen kände jag inget annorlunda alls och inte nästa dag heller. Knepigt! Men jag har konstaterad blodbrist och då kan visst sånt hända. Jag är glad att det inte blev nåt mer!
 
Allt som allt blev det ändå en bra och rolig resa!
 
Vårt rum på Hotell Fridhemsgatan.
 
 Det HÄR var verkligen pricken över i! Underbart att kunna justera! Nu är en sådan säng på min önskelista.
 
 Första anblicken...
 
 Sedan... JAWDROP! Så otroligt vackert!
 
 Detta är den häftigaste arenan jag varit på!
 
 Peter Jöback <3

Kommentera här: