Två föreställningar på jullovet

Under jullovet har Connor och jag varit på två föreställningar. På den sista var även Robin med.
 
Först var det Kapten Kryp, Tempus och planetskötarna. En intressant och lärorik "resa" där vi även fick hälsa på livs levande jättekackerlacka, afrikansk jättesnäcka samt en vandrande pinne. Jag var minst lika fascinerad som barnen...hehe... Det var en lättsam föreläsning om hur vi ska ta hand om vår planet för att den ska må bättre och en del fakta om intressanta kryp. Rekommenderar detta!
 
Andra, som vi var på idag, hölls på torget av "Julgruppen". Samma gäng som hade Blommornas vals som Connor och jag var och såg på sommaren 2017. Det var en rolig och inkluderande föreställningen där alla som vill fick dansa med, springa och så vidare. Connor är inte så förtjust i att vara med och springa, men vi stod och dansade vid sidan av han och jag <3 Jag tror aldrig jag lär mig att flossa...såååå svårt!
 
Föreställningen Kapten Kryp hölls på Arvika Konsthall...
 
 ...medan Julgruppen höll till vid torget.

Kommentera här: