Mitt 2018 i bilder

En bild per månad. Svårt att välja vissa månader, då det varit mycket skoj på en och samma gång...men men...
 
Januari - Det var en "riktig" vinter och vi var på rally (Treskerundan).
 
Februari - Robin och jag tog en tur till Stockholm på Alla hjärtans dag och såg Toto.
 
Mars - Underbart skidföre!
 
April - I början av månaden var det en meter snö, i slutet var det vårväder! Gunnarskogsflaggan vajade på årets tipspromenad i Treskog.
 
 Maj - Närvarade på Gen(i)us på Karlstad CCC. På bilden Nina Rung.
 
Juni - Arvikas första medeltidsmarknad hölls. Återkommer i år!
 
 Juli - Denna månad var svår att välja bild... det hände så mycket... Flera spännande platser på resan med syrran, ett performance, stolpjakt, dagsturer etc... Men denna när jag tittar på Kjeragbolten tycker jag är rolig!
 
 Augusti - Familjesemestern till Danmark där det blev ett spontanbesök vid Skagen (något jag uppskattade enormt).
 
September - Hjälpte till lite på den politiska arenan i den grad jag orkade och hade bland annat jättekul med en annan småbarnsmamma mitt i natten på torget <3 
 
 Oktober - Underbar dagsutflykt till Kolarkojorna med familjen och vännen Maria med sambo <3
 
 November - Glädjen när Connor äntligen fick se Walking with dinosaurs, som jag sett två gånger tidigare.
 
 December - Vintersolståndet blir mer och mer välkommet för varje år! Mörker är inte min grej.

Kommentera här: