Föreläsning med Nina Rung i Karlstad

Igår spenderade jag förmiddagen och lunchen på Karlstad CCC. Blev inbjuden för att min arbetsgivare är med i Ett jämställt Värmland. Det var en tung, men samtidigt väldigt peppande föreläsning. Jag känner att jag fått mycket nyttigt med mig. Det var deltagare från hela Värmland så jag hann även "nätverka" lite på rasten och lunchen. Väldigt trevligt! Fantastiskt att man anordnar sådana här saker. Nu jobbar vi vidare. Tack till Nina Rung, Länsstyrelsen Värmland, Region Värmland och Landstinget Värmland!
 
Nästan där.
 
Jag var ute i god tid så fick en sådan här härlig plats i konferenssalen.
 
 
Peppande avslut.
 
 Intressant lunch! Gul blomkål med sparris. Sedan var det nåt med tryffel...kommer inte ihåg vad allt var. Men väldigt gott!
 
Efterrätten var inte så mycket för mig... Väldigt mäktig choklad. Men fin var den!
 
 Hämtade biotidning till Robin efter konferensen och var självklart tvungen att posera med affischen för Bohemian Rhapsody...hehe...

Kommentera här: