1 meter böcker under 2016?

Denna utmaning har jag roat mig med sedan 2013. Dock tar jag det inte så väldigt allvarligt utan läser för att det är kul! Första året nådde jag 64 cm, 2014 blev det 76 centimeter och 2015 slutade det på 64 centimeter igen. 2016 blev ett mindre resultat av olika skäl. Det stannade på 37 centimeter. Jag tar nya tag för 2017 nu, men går genom vad jag läst för 2016.
 
1 enda bok var på engelska, i övrigt läste jag på svenska. 7 män och 5 kvinnor författade de olika böckerna. Dock så var två böcker skrivna av samma man (Dean Koontz) så det blir 6 stycken egentligen. I fotot här nedan saknas tre böcker. Två är utlånade och en hade jag lånat då jag läste den. Recensioner dyker upp här i bloggen och jag har inte skrivit alla för 2016 än. De som finns går att söka på om ni vill veta vad jag tyckte och kanske få något tips.
 

Kommentera här: