Mysig husvagn!

Tillsammans med mina föräldrar och min syster så har vi en husvagn i Tuddal-trakten i Norge. Jag har alltid gillat husvagnar, tycker det är så mysigt! Vi åkte på husvagnssemester varje sommar när jag växte upp, så det kanske har satt sina spår...hahaha... Vi åkte både i Sverige och Norge. Detta gjorde vi medan klasskamrater åkte till Gran Canaria, Teneriffa och Mallorca etc. Kanske inte så konstigt att jag även som vuxen är mer förtjust i vandring, fjäll, skogar, forsar och inte så värst intresserad av att bara ligga på en strand i solen. För mig är återhämtning att vara i naturen. Även om jag ibland kanske sliter ut mig fysiskt så är det underbart för psyket! <3
 
Tillbaka till husvagnen då. Passade på att ta några bilder när vi packat bilen och städat vagnen när Robin och jag var där sist.
 
Stora bordet med soffhörnan.
 
 Lilla hörnan med "badrum" innanför dörren till höger.
 
 Vi har 20 meter till servicehus så använder inte badrummet, men det är charmigt ändå.
 
 Köksdelen. Då vi inte nyttjar diskhon så blev det bättre bänkyta med en skiva över hela alltet.

Kommentera här: