Ullared våren 2018

Så var det dags för årliga vårtrippen ner till Ullared med familjen! Vi övernattade på fantastiska Örnatorpet som vanligt. Är väldigt glad i det stället! Så härlig natur och djur överallt. På kvällen när vi var klara på Gekås tog Robin och jag en promenad och jag "fastnade" förstås med två katter som var jättekeliga! <3
 
På hemvägen hade syrran föreslagit en sväng förbi Sveriges enda stavkyrka, då det inte blev så mycket längre än vår "vanliga" väg. Där passade jag på att ta en geocache också, uppe i 182 stycken nu! Inköpen kommer i ett eget inlägg.
 
Klassiska Gekåsbilden för oss. Får se hur många år till detta kommer funka. Det börjar bli trångt åt Connor.
 
 Vår stuga.
 
 Vackert!
 
 Söte skeppskatten Klumpe <3
 
 Übergosige Klös, som var omöjlig att få till en bild på då han följde efter och ville gosa hela tiden. Till och med lade sig i min famn när jag satt på knä (hello benträning!) <3
 
 
 
:-O
 
 Naturen är fantastisk på Örnatorpet!
 
 
Sveriges enda stavkyrka var inte stor.
 
 
Kyrkan var öppen för besökare så vi tittade runt inne också.

Kommentera här: