Firat Robin 35 år!

I lördags hade vi firande för Robin som fyllde 35 år! Precis som när jag fyllde var vi på Skyttepaviljongen vid Arvika Travbana. Jättefin lokal att hyra! Det blev kalas för släkten först och sedan en liten fest med mycket dans och "pappkasseleken". Det känns i kroppen än idag kan jag säga.
 
Utsikten från övervåningen av Skyttepaviljongen. Jag upptäckte att jag kan ta panoramabilder med mobilen, men det blir lite mer av en "kurva" än det är på riktigt. Ni ser muren i slutet av gräsmattan? Den är rak, inte böjd.
 
 Redo för party!

Kommentarer:

1 Robert Fernström:

Tack för kalaset! Testade ni spelet ifrån mig och Thea? 😊

Svar: Inte hunnit än :-D Men vi ska ta med det på resan till Ullared tänkte vi :-)
Tess

2 Lina - en förvirrad filmnörd:

Ett grattis i efterskott till gubben din =)

Svar: Tackar tackar :-)
Tess

Kommentera här: