Kall vinterdag på Mariebergsskogen! (Många bilder)

Huh vad kallt det var, men djuren smälte en totalt ändå på Mariebergsskogen i Karlstad igår! Det fanns små kycklingar och på morgonen samma dag som vi var där så hade det fötts ett lamm <3 Jag märkte att fåren var så mycket mindre än de vi brukar besöka hos mina föräldrars grannar. Dessa på Mariebergsskogen är av rasen Tabacktorpsfår. Vet inte vilken sort våra bekanta har så det får jag fråga nästa gång vi är dit. Robin undrade varför jag pratar så annorlunda med djuren, men hur kan man låta bli att ändra tonläge när man ser något så gulligt <3 Hihihi... #mariebergsskogen
 
Tänk att snosa kycklingar <3 Så mysiga!
 
Silkeshöna. Eller om det var en tupp. Tror det var en tupp för den gol i alla fall...hahaha...
 
 
Synd att denna silkeshöna inte ville vara med. Jag vet inte varför, men jag är så svag för grå djur <3
 
 BEBIS! <3
 
 
 
 
Kalas! Lite lik mitt första marsvin Bruno.
 
 
 
 
Whoops! Love is in the air <3 Hahahaha...
 
 
Yawn!
 
 Egen stil på drickandet.
 
 Vacker och kall vinterdag!

Kommentarer:

1 Maol:

Ha ha ha va det derp-geten Arn? XD

Svar: Jepp...hehehe :-D
Tess

Kommentera här: