Goda drinkar på Restaurant Regi, Arvika!

Jag upptäckte att Restaurant Regi har drinken Old Fashioned på sin meny nu. Jag tänkte direkt på Mad Men och på min vän Maria som var den första att tipsa mig om den serien. Vi smidde medan järnet var varmt, eller hur man nu säger, så igår var vi dit för att testa den. Det var intressant att se hur den gjordes! Jag har aldrig gillat bourbon, men ville som sagt veta vad de drack hela tiden i Mad Men. Och i kombination med det övriga så var det inte illa. Smakade rätt gott faktiskt!
 
Då Maria var så snäll och bjöd mig på den drinken så hade jag råd att testa en till och då blev det en Pineapple Fresh. Jag letar fortfarande efter något som liknar den där drömdrinken jag drack på Hainan, Kina, och det enda jag vet är att det var ananas i den. Den här liknade inte den jag testade på ön, men var väldigt god ändå!
 
Skål!
 
 

Kommentera här: