Folk kan inte hantera "sociala" medier

Rubriken säger allt. För det är något allvarligt fel när en skådespelare känner sig tvungen att ta bort alla sina inlägg på grund av hot och rädsla. Hon hade inte ens uttryckt sig politiskt på något vis. Inte för att man ska behöva "tåla" sådant då heller, bara för att man tycker olika, så vi behöver höja nivån generellt. Men det blir extra löjligt när det handlar om att folk inte gillat en karaktär i en film och därför ger sig på skådespelaren som porträtterar denna karaktär.
 
Jag ser på väldigt mycket film och det finns en del karaktärer och skådespelare som jag vet att jag har svårt för. Det gör dock inte att jag går in på deras konton och skriver ur mig en massa skit och hotar dem med diverse saker. Vad är det för fel på folk? Skäms!
 
I'm backing you Kelly Marie Tran! <3 You've done nothing but spread positivity in social medias and people who threaten and behave badly should be ashamed of themselves!

Kommentera här: