Ny balkongmöbel

Vi har en rätt så smal balkong och det funkade inte riktigt med bord och två stolar. Jag har ett tag haft mina ögon på en soffa i rotting med ett litet bord i mitten, men hade precis börjat spara ihop till den så trodde inte det skulle ske nåt än på ett tag. Häromdagen fick jag dock ett infall och gick in på Jysk och där hade de precis den soffan på erbjudande! 800 kronor billigare!
 
Så halvt spontant blev det ett köp och där stod jag sedan....utan bil förstås. Men skulle träffa vännen Maria på stan så jag chansade och ringde henne. Det var inga problem sa hon och kom med sin bil till lastbryggan. Så fantastiskt snällt av henne! <3 Tusen tack igen!
 
Färdigmonterad och på plats! Jättefin!
 
 Yatzy godkände den också <3

Kommentarer:

1 Helena:

Snygg! Frågan är ju dock om katten kommer att låta er sitta där... ;)

Svar: Hahaha...ja, det kanske blir en kamp ;-)
Tess

Kommentera här: