Gûnnerskemârten 2017

Jag jobbade större delen av Gûnnerskemârten MED Gûnnerskemârten, men hade ledigt så jag kunde ta en sväng runt området med lilla familjen. Det blev lite shopping för både Connor och mig. Robin var nöjd bara han fick mârtensnougat han. Jag hade en riktigt bra dag! Tråkigt att jag alltid får ta "smällen" efteråt, men det är något jag till stor del lärt mig att leva med nu även fast jag är envis till tusen och gärna vill orka mer. Jag tog fler bilder än detta, men de flesta var till mitt jobb så de kommer dyka upp på Gûnnerskemârtens hemsida och Facebooksida. Förutom det här nedan så köpte jag langos till lunch. De som är med på Gûnnerskemârten har sååååå god langos!
 
Ifjol vågade Connor inte klättra hela vägen upp i rutschkanan, men i år var det inga problem.
 
 Vi hälsade på söta kalvar.
 
 Connor köpte sig ballong...
 
 ...ett par snurror...
 
 ...och en sköld (Historiska Föreningen Lindorme).
 
 Jag skaffade ballonger och spislock samt fick infohäfte från Civilförsvaret...
 
 ...och ett par sommarklänningar.

Kommentera här: