Balettavslutning våren 2017

Igår var vi på Connors balettavslutning i en mycket varm danssal. Vet inte om det berodde på värmen, på att barn är barn eller på nåt annat, men Connor orkade bara vara med på halva uppvisningen. Det är ok förstås, man kan inte alltid vara på topp. Vi firade hans avslutning med att först ge hans lärare en blomma och sedan fick Connor present av mig och Robin.
 
Mitt i en snurr.
 
 Det sliter att dansa.
 
 Vår lille spexare!
 
 Blomman Connor valde till sin balettlärare.
 
 Denna flygande och kvittrande fågel fick Connor av oss. Han har önskat sig en sådan flygande leksak sedan en kompis till honom fick något liknande.

Kommentarer:

1 Lina - The Movie Freak:

Er lilla spillevink har blivit så stor vilket får mig att undra hur länge jag har läst din blogg, för han va rätt liten när jag hittade hit =)

Svar: Ja... undrar hur länge jag följt din blogg :-)
Highlandertess

Kommentera här: