Barnkläder, sängkläder och kosmetika

Jag hade lite tid över häromveckan när jag skulle träffa en vän så passade på att göra några ärenden som jag hade vilandes.
 
Byxor är fortfarande svårt att hitta till Connor då de som passar i längd ofta är för stora i midjan. Men lyckades hitta dessa på Snövit. Hittade även en härlig t-shirt och väldigt mjuka kalsonger.
 
 Rea på Jysk. Denna kommer Connor få antingen på Alla hjärtans dag eller på sin namnsdag i februari. Inte bestämt än.
 
 Två reagrejer till mig från Affection (de två yttre). Det i mitten är en nagelstärkare. Jag har testat lite olika saker för att stärka mina naglar, men inget har hjälpt särskilt bra. Hittills funkar denna grej så hoppas på den!

Kommentarer:

1 Fröken:

Vilken härlig tröja! Är Snövit en lokal butik? :-)

Svar: Ja, det stämmer :-) Så kul med en butik här "hemma" som har märken som Villervalla, Maxomorra, Geggamoja och liknande :-D Beställa över nätet går ju, men både jag och mitt barn gillar att se kläderna på riktigt och känna hur de känns.
Highlandertess

Kommentera här: