Jul hos släkt

Den 23 december firade vi jul hos Robins sida. Där hade vi skoj med julklappsleken. Connor fick vara min hjälpreda för leken handlar ju om att "sno" paket från varandra och jag misstänker att han skulle bli ledsen om någon "snodde" från honom och kanske en del inte skulle våga ta hans paket heller eftersom han är "minstingen" i gänget. Som hjälpreda hade han dock kul. I andra omgången i alla fall. För i första omgången fick vi inte ett enda paket, men när det var dags att sno så var tärningarna mer på vår sida. Det slutade med att vi fick med oss 5 grejer hem!
 
Den 24 december firade vi jul hos min sida. Där var det dags för Connor att få sin "stora" julklapp som större delen av min släkt lagt ihop till. Han hade aldrig kunnat få den annars då det handlar om en tv-spelskonsol. Vår lilla spelnörd <3 Katten Stina var med och hennes paket luktade nog gott för hon började öppna det på egen hand...hehe...
 
Connor och katten Stina hos hans mormor och morfar.
 
 Kapen i julklappsleken.
 
 Connors julklappar den 23:e. Passande att han "snodde" en popcornmaskin när han fick popcorn.
 
Stina leker med en Hatchimal som Connor fick.
 
 Det är slitsamt med högtider.
 
 Connors julklappar den 24:e.
 
 Samt denna. När han öppnade det paketet så frågade han om det verkligen var ett Switch som låg inuti. Han hade tidigare öppnat ett paket som var inpackat i en kartong som det varit kattmat i, så han blev kanske lite skeptisk. Det trodde han nog inte att han skulle få denna <3
 
 Mina julklappar.
 
 Bästa rimmet!
 
 Plus julklappar som kom i mellandagarna.

Kommentera här: