Hejar på Milli! ( Det stora tårtslaget )

För första gången kollar jag på Det stora tårtslaget! Första avsnittet gick igår kväll. Milli som har gjort Connors födelsedagstårtor varje år sedan 2014 är med och tävlar! Hon gjorde även en tårta till min 35-årsdag ihop med barnförbjudna muffins...hihi... Det var kul OCH spänt att se programmet! Blev faktiskt lite stressad jag också ett tag. Alla är kvar till nästa avsnitt så vi kommer nog sitta spända då också. Även Connor kollade trots att det visas från klockan 21, för det är ju "hans" tårtdesigner det där <3 Heja Milli! Helt underbara tårtor! #HappiChallenge
 
2014.
 
 Min tårta 2015. De barnförbjudna muffinsen kan ni se här.
 
 2015.
 
 
 2016.

Kommentarer:

1 Helena:

Jag tittar också på Tårtslaget, och de är ju otroligt duktiga alla tårtbagare! :) Vilken tårta gjorde "er" Milli, för då ska jag kolla henne lite extra i nästa avsnitt...? :)

Svar: Hon heter Marie-Louise egentligen :-) Hon gjorde Familjen Addams i första avsnittet och kommer på nåt vis ha med Värmland i nästa tårta, enligt vad jag sett i reklamfilmen :-)
Highlandertess

Kommentera här: