Första utvecklingssamtalet på skolan

Tyvärr blev Connor sjuk dagen innan så han och Robin fick stanna hemma och jag fick gå själv på utvecklingssamtalet. Men det kommer fler gånger i kommande klasser. Det var väldigt intressant och roligt att höra vilken bild skolan fått av ens barn. Mycket igenkänning från hemma kan jag säga, men trevligt att höra att han till exempel är bättre på att smaka på ny mat på skolan än hemma. Den utveckling skolan har sett har vi till stor del sett hemma också, så det var kul. Det har verkligen hänt mycket sedan han började förskoleklass. Hans personlighet verkar till stor del vara likadan på skolan som hemma och det tycker jag är positivt. Det visar att han känner sig trygg. Jag är så stolt över vår "lilla" älskade Connor och jag är så glad att han trivs i skolan! <3
 
Bild från skolstarten. Tänk att vår Connor snart gått ett helt år i skolan!

Kommentarer:

1 Mirre:

Vilken färgklick, samt så nyttigt att gå på utvecklingssamtalen =D

Kommentera här: