Mysiga detaljer i barnrum!

Jag håller på att fixa en "Today's outfit" på ena kortsidan av Connors bokhylla. Det är så enkelt att hänga dit kläderna dagen före han ska ha dem så är det bara att hoppa i dem. Förut var det en annan krok där, men jag tog bort den för att måla kortsidan i himmelsblå (precis som den andra sidan av hyllan där det blev Mario-dekaler) och på jakt efter en ny krok (då den som satt där innan var självhäftande vilket gör att den inte funkar när man tagit bort den) så lyckades jag hitta en "blå diamant" som Connor kallar den. Han tycker den liknar ett smycke som antingen Shimmer eller Shine har på sig i det barnprogrammet som är ett av Connors favoritprogram.
 
Den krok jag hittade var också självhäftande, vilket var ett krav för jag ville inte borra i bokhyllan. Egentligen menad för badrum, men jag tycker den passar bra i barnrum också och Connor blev jättenöjd! Den fanns även i färgerna rött, rosa och som blank. Jag köpte den hos Your home by MI.
 

Kommentera här: