En lyckad Halloween 2016

Idag gick Connor och jag bus eller godis till några vänner och hans moster. När vi kom hem så var hans mormor och morfar här (har blivit en tradition nu att vi går bus eller godis på vår egen dörr också). Connor hade riktigt kul, men det märks att han varit sjuk för han blev rätt sliten. Stort godisfynd blev det också! När vi var hemma på kvällen så plingade några barn på och sa bus eller godis och det är inte så vanligt här så det gjorde mig glad. Barnen blev glada de också över allt godis de fick.
 
Jag fångade min Pokémon.
 
 Jag var Ash och Connor var Pikachu för årets bus eller godis.
 
 Action!
 
 
Årets pumpa. Connor beställde hjärt-ögon i år igen och en mun med sju tänder och en bebistand (pumpakärna som jag satte i underkäken, så pumpan kan tappa den som Connor gjort med sin).
 
 Påsarna vi delade ut till de ställen vi var till.
 
 Innehållet. Connor fick också en sådan.
 
 Connors godiskap.
 
 Connors mormor och morfar hade med sig en chokladmoussetårta.

Kommentera här: