Arvikamârten 2016

Så är årets Arvikamârten över. Jag orkade en sväng på själva marknaden och spenderade sedan lördagskvällen hos syrran med goda vänner. På söndagen när karusellerna är billigare så fick Connor åka. Jag lyckades även vinna en Donatello till honom i gripklomaskin (på andra försöket). Han blev så glad så! Han testade att köra en sådan klo själv också, men än så länge nådde han nätt och jämnt upp så det var inte lätt. Jag har känt mig totalt mörbultad trots att jag tagit det rätt lugnt. Men glädjen i Connors ansikte gör det värt kampen!
 
Connor var lika färgglad som karusellerna.
 
 Denna åkte jag också på lördagskvällen. Den var kul!
 
 
Denna anka vann Connor själv på ett spel på fredagen. Han blev otroligt glad!
 
 Ballonger var alltid tradition att ha med sig en hem varje Arvikamârten när jag var barn och det har varit så med Connor också, men i år skippades det till förmån för två emoji-kuddar som han hellre ville ha.
 
 Vi åkte Äppelmasken (utan äpple) tillsammans.
 
 Blinkande ljus på tivolit.
 
 Hittade två böcker på en barnloppis. Svårt att få tag på Piff & Puff så det gladde mig. Connor älskar dessa böcker!
 
Hittade lite kläder till Connor (han tyckte byxorna påminde om Paw Patrol), en handväska till mig och juletiketter.
 
 Närbild på byxorna.
 
 Motivet på handväskan.

Kommentera här: