Något ovanligt för mig - hittat ny artist

Det är inte så ofta som jag utökar min lyssnarlista med en helt ny artist. Jag gillar många artister och de är av varierad musikstil som täcker upp det mesta. Men någon gång rätt sällan händer det att en ny artist hittar in i mitt sinne. Denna gång var det via en omväg. En vän länkade en musikvideo med en grupp på min Facebook-sida och i den musikvideon var det med en gästartist. Den låten var också bra, men det var när jag kollade upp gästartisten som jag hittade musik som verkligen satte sig och som nu ligger på min lista. Ska bli spännande att höra mer av henne! Samt att ta reda på vad låtarna handlar om. Hon sjunger på tyska och även fast jag kan en del så är det många år sedan jag pluggade tyska. Kolla in den otroligt vackra musikvideon med Oonagh!
 
 Oonagh - Eldamar.

Kommentera här: