Avslutning på Connors balett höstterminen 2016

Det var så fantastiskt kul att få se Connors balettgrupp dansa idag! 18 barn var det, mellan 6-8 år gamla. Jag fick lite dans i fötterna jag med av deras dansglädje. Vilka härliga barn! När de skulle göra sista grejen så fick vi vuxna bjuda lite på oss själva också, för vi blev uppbjudna att vara med och Connor ville förstås ha med oss allihop (mig, sin pappa, sin moster, sin mormor och sin morfar). Alla ställde upp och vi hade skoj! Connor var så glad så! När vi skulle säga hejdå så gav han sin balettlärare en blomma, för nästa termin får han en annan. Han har tyckt mycket om båda de balettlärare han haft hittills. Stort tack till Dansstudion Arvika!
 
 
 
 
 
 
 
 
Blomman Connor valde.
 

Kommentarer:

1 Maol:

Synd att inte fler pojkar dansar balett. Det var ju en bra övning för balans och koncentration.

Svar: Ja, det är även hård fysisk träning, men det förstår inte en del. Plus att det ger sådant glädje. Önskar jag hade råd att gå på balett jag med <3
Highlandertess

Kommentera här: