Hotell och bio i Karlstad

I födelsedagspresent från mig fick Robin en hotellnatt i Karlstad samt att han fick bestämma var vi skulle äta och vad vi skulle göra. Vi bodde på First Hotel River C i helgen och det var ett fint hotell! Det blev väldigt god mat på Kebabhouse (de hade ju mycket mer än kebab, vilket jag inte visste), en sväng i centrum, Warcraft på bio och pizza från Napoli som kvällsmat. Kommer recension på filmen senare. På morgonen avnjöt vi en härlig frukostbuffé innan vi checkade ut.
 
Utsikt över Klarälven från vårt rum.
 
 Lite retrostil på inredningen.
 
 
Min mat på Kebabhouse. Entrecôte med strips, bearnaisesås och grönsaker (de var gömda under köttet).
 
 Bion hade fräschats upp och det var fin design inne i nya toalettrummet.
 
 Jag äter vanligtvis ingen stor frukost, men när det serveras buffé så klämmer jag i mig ändå. Smörgås med ost, omelett, ägghalva, varmrökt lax, bacon och apelsinjuice. Höll mig mätt halva dagen på det.

Kommentera här: