En majresa till Ullared 2016

Syrran, mamma, pappa, Connor, Robin och jag begav oss i fredags till Ullared på den årliga majresan. Boende hade vi hyrt på Örnatorpet liksom vi gjort i flera år. Är så lugnt och vackert där, "mitt i skogen" med djur runt omkring. Skrev mitt i skogen inom citationstecken eftersom boendet ligger endast 2 kilometer från ingången till Gekås, men man är ändå helt omgiven av natur och skog. Vi hade en lyckad resa där det bara var några få saker på inköpslistan som inte fanns. Connor är helnöjd då han sparat i sin spargris i ett halvår ungefär och hade råd att köpa Lego Dimensions Starter Pack för egna pengar.
 
Jag har aldrig varit med om att någon tagit min vagn, men tar ändå alltid kort för att komma ihåg numret IFALL det händer. Connor var lite otålig här och förstod inte syftet med att stanna upp och ta kort när han ville in i affären...hehe...

Kommentera här: