Namnsdag och second hand

Oj oj oj, vad dagarna går. I söndags hade jag namnsdag (mitt andranamn) och firades av familjen. I tisdags fick jag lite utlopp för mitt loppis-sug (gillar verkligen second hand för man vet aldrig vad man kan hitta) när vi kunde besöka Gengåvan i Karlstad. Gjorde ett riktigt kap också i form av finstövlar. Istället för att betala 400-500 kronor för nya så hittade jag ett par som var så gott som nya som passade perfekt - för 80 kronor! Jag ska testa att gå runt i dem för att se så de inte "långtidsskaver" någonstans, men första turerna var lovande i alla fall. Så nu har jag förhoppningsvis de stövlar jag vill ha när Maria och jag ska på musikal i slutet av året!
 
Mina namnsdagspresenter (förutom några skraplotter jag fick av mina föräldrar och syrran). Två par strumpor, tv-filmerna till Dr. Quinn (aldrig sett dem) och Serenity i en väldigt snygg utgåva (jag har den i en annan utgåva).
 
 Second hand-fynd. Stövlarna, en handväska (den jag har är tyvärr sönder) och tre böcker av Dean Koontz (samlar på dem).

Kommentarer:

1 Lina - The Movie Freak:

Ooo vilka fina strumpor! Speciellt dom med katten =)

Kommentera här: