Härlig dag vid Rokkmakkstugan

Igår tog hela lilla familjen en tur till Ängen, till Rokkmakkstugan. Vi kom fullt utrustade med skidor, bob, pulka och stjärtlappar. Jag tog en sväng i skidspåren. Tycker det är helt underbart! Gillar att vara ute i naturen så det är härligt. Åka skidor är som att cykla också, tror jag. Har man lärt sig så sitter det. Åkte i fullt med härliga backar! Medan jag åkte skidor så åkte Connor och Robin i pulkabacken och hade jätteskoj. Connor sa efteråt: "Det roligaste var att ramla av." Som Mamma Mu säger...hehe...
 
Stället ligger ganska nära mina föräldrars hem så på hemvägen passade vi på att stanna till där och blev bjudna på mat. Lyxigt! Idag mår jag som ett blåmärke, men det kan jag ta. Det var en kul dag!
 
Underbar känsla av lugn.
 
 Hos mina föräldrar. Domherren syns väldigt väl mot snön.

Kommentera här: