En stund på Sköna rum

När jag fyllde 35 år ifjol så fick jag presentkort på Sköna rum av våra kära grannar. Häromdagen var jag iväg på en "Sköna rum special"-behandling. Det var mjuk helkroppsmassage med ett uppvärmt smör avslutat med skalpmassage. Trots att jag hade en relativt ok smärtdag (för att vara vinter) och massagen var mjuk så kände jag mig totalt mörbultad den kvällen och hela nästa dag. Men nu idag (tre dagar efteråt) känns det bättre och jag tror massagen rättade till en smärta som krånglat lite extra i nacken för mig (den sorten som alltid orsakar huvudvärk och migrän för mig). Hoppas det håller sig ett tag nu!
 
Hade lite pengar kvar på presentkortet efter behandlingen så jag blev tipsad om en kokosolja som man kan använda både till matlagning och kroppen. Med på köpet fick jag lite choklad.
 

Kommentera här: