Baletten har börjat för vårterminen

Första och sista gången varje termin får man vara med och titta på lektionen, så idag fick jag äran att vara med (Robin var med första gången förra terminen). Det är Connors andra termin på barnbaletten och det var självklart att han skulle fortsätta efter förra terminen då han verkligen älskar det. Han hade riktigt kul idag och kunde inte låta bli att säga saker till mig under tiden, fast han räckte alltid upp handen när han ville säga något till dansläraren. Jag är så stolt över honom och så glad att han hittat något han gillar så mycket!
 
Bild från förra terminen.

Kommentarer:

1 Helene:

Åh va längesen man själv höll på med balett! Så roligt var det! :D

2 Yohanna Svensson:

Har alltid drömt om att dansa balett, men blev aldrig så. :( föresten har en frågestund på min blogg, du vill inte lägga en kommentar för att hjälpa mig samla ihop lite frågor? : )

Kommentera här: