Stockholm 18 december 2016

Vi tog en sovmorgon efter Fantomen på operan och släntrade sedan ner till frukostbuffén. Och vilken härlig buffé! Det fanns så mycket att välja från. Jag äter inte mycket frukost annars då jag är lite seg på morgonen, men på hotell kan jag inte motstå när allt är serverat och man bara behöver ta för sig. Vi tog det rätt lugnt, men begav oss sedan till The ABBA Museum (nära där vi var på musikalen kvällen innan). Swedish Music Hall of Fame ingick i biljettpriset också, så vi gick runt och tittade en bra stund där.
 
Sedan blev det centrum, men det var alldeles galet med folk vid NK så där trivdes inte jag i alla fall. Vi tog Drottninggatan mot Gamla stan och där var det lite bättre. Vi tittade in i de affärer vi kände för längs vägen och avslutade med julmarknaden i Gamla stan innan vi gick till centralstationen för att hoppa på tåget hem. En härlig resa!
 
Välgjorda och realistiska!
 
 
 
 
 
På ett ställe kunde man fota in sitt ansikte på medlemmarna och fick sedan dansa. Det såg hysteriskt ut...hahahaha...!
 
 Julskyltning inne på NK.
 
 Vi stannade till på Starbucks för att vila och ta lite fika. Jag dricker inte kaffe så varm choklad fick det bli. Gott!
 
 Sergels torg. Väldigt fint!
 
 Julmarknad i Gamla stan.
 
 Jag köpte med en present till Connor.
 
 "Present" till mig själv.
 
 Denna tyckte jag var så söt! Köpte i Gamla stan.
 
 En tröja som jag föll för. Perfekt då flera av mina stickade tröjor hade gjort sitt denna säsong och jag var ute efter något nytt.

Kommentera här: