R.I.P. Carrie Fisher <3

Mest känd som prinsessan (och senare general) Leia Organa i Star Wars-sagan. Något många missade var vilken underbar humor hon hade. Se henne i någon annan serie eller film, eller allra helst - se en intervju eller när hon var med på talkshows. Hon var härlig! I mitten av månaden ungefär såg jag när hon var gäst hos Graham Norton. Hans pratshow är min favorit för att alla gäster är med samtidigt och det blir mer av ett samtal än en intervju med frågor och svar mellan två personer. Och hon passade verkligen in där.
 
När hon nämnde att hon hade önskat se en hel planet med kvinnor i Star Wars-världen för att det var så mycket med alla dessa män och att det vore intressant att se hur en sådan planet skulle te sig, så tyckte jag det var en intressant tanke. Jag skulle önska att man har med just en sådan planet för att hedra hennes minne. För det vore väl inte så osannolikt i en fantasivärld som Star Wars, eller?
 

Kommentarer:

1 GeorgVanHalen:

Tråkigt med alla som försvinner. Idag hittade jag något roligt. Titta på denna. Har bara hunnit höra snuttar än, men det är bra ljud och ser fram emot att höra hela: https://cdn1.cdnme.se/26772/8-3/queen_5863ec30ddf2b355e438fd01.jpg

Kommentera här: